Alla inlägg under april 2009

?

Av Candrah - 26 april 2009 23:45

Nice mat,minmama,min syrran med hennes kille och massa presenter.Det har varit riktigt shysst idag.Jag avslutade kvällen med lite 24 avsnitt,det e sjukt spännande! å snart ska jag sova och det ska oxå bli nice.Vi hörs zzzzzzzzzzzzzzzzz!

Av Candrah - 7 april 2009 15:09


Hur ska jag börja detta inlägg? Det här är ju pinsamt, att man inte kan skriva ett vettigt inlägg. Alltid lika svårt. Vi kan börja med igårkväll. Då pratade jag med Kicki, pappas systers dotter och fick reda på att begravningen är den 6 maj på skogskyrkogården där vi tydligen har en familjegrav, på pappas sida, och lite annat smått och gott. Jag kommer gå på min första vuxenbegravning och till en nära anhörig, på papper i alla fall. Visst är det min pappa och har alltid varit och kommer alltid att vara men jag har ju inte vuxit upp med mina föräldrar så när min lillebror (som jag växte upp med på sjukan, ej biologisk) dog var det hundra gånger värre. Det är svårt att förklara men jag hoppas ni förstår.

Och så har jag gjort bort mig i tankarna. Jag har sagt tidigare att kommunen är konstiga och ibland inte allt för förstående så jag drog förhastade slutsatser och var säker på att dom skulle bli sura och irreterade när jag gav återbud till mötet som också är den 6, samma dag som bergravningen men reaktionen jag fick var bara vänlig och förstående. Så förlåt kommunen! Vi får se om jag kan fortsätta skriva nått kul eller intressant ikväll eller imorgon. Så vi säger hej då för nu!

Av Candrah - 6 april 2009 16:09

SOL SOL SOL!! och glad blir man,tyvärr inte kunnat varit ute har haft problem med luften när jag har sovit,det verkar så att luften som respen pumpar in har bara läckt ut genom munnen och näsan eller nåt liknande för jag får inte tillräckligt med luft och blir helt groggrig u huvudet.Där med svårt att vakna och kvickna till,det tar flera timmar men egentligen gick det riktigt bra inatt..WOhoooo!

Mina kissar verka va på bushumör nu och väldigt söta.Jag fick reda på i torsdags att papa dog på onsdags eftermiddagen.PoOr Popz! Jag tror han var själv när han dog,förutom personalen förstås.Men nu har det bra i allafall,jag får se om jag får träffa en massa nytt folk på begravningen.Känner ju ingen på pappas sida.E ju för sig Susie känner jag lite grant, hon min stora sister från papas sidan.Det känns lite konstigt att jag inte känner mer än vad jag gör, typ ingenting alls. Hm, Men men det är inget att fundera på, för jag vet egentligen vad det beror på. Jag är ju uppvuxen med döden runt hörnet, har blivit en vana sen barnsben. bla bla bla.. Nu ska jag snart duscha och bli ren och fräsch. Det är najs, riktigt najs! bye bye

Av Candrah - 1 april 2009 23:06

Och snart är ännu en dag till ända, det har varit en bra dag med kortspel, matlagning och en del skitsnack, men ändå är jag rastlös och så börjar jag bli trött också. Lurad har jag blivit, riktigt rejält! Hahaha! Och elaka tankra fick jag att "nu jävlar, nu ska den här personen, som jag tror är skitsnackare ut fort som fan sen kom April April din dumma sill bla bla bla...Nu blev det helt nattsvart i mössan. Inget ovanligt :) Men jag kan ju säga att imorgon blir det bio hoppas jag. Jag som inte tycker om svenska filmer eller författare tänkte gå och se män som hatar kvinnor, för att jag har läst böckerna och tycker dem är galet bra! Bye bye.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards