Alla inlägg under maj 2009

Av Candrah - 21 maj 2009 18:13


Hej hopp igen!


Nu är det dags för en sjukhustripp. Denna gång är det IVA, urk. Så en dag som denna har det inte hänt så mycket, bara vilat upp mej inför i natt. En nattasse vabbar, helt ok. Andra nattassen vill inte jobba när det är sjukan, jävligt dåligt tycker jag! Men men, inte så mycket att göra åt. Den assen är snart borta hoppas jag. Det är ju en ny tjej som förhoppningsvis är klar snart och redo att hoppa in och jobba på ena nattraden. Yiiihaa!! Nu äre tajm för en dusch, vi syns! bye bye

Av Candrah - 9 maj 2009 14:49


Tjena tjena!

 Här ligger jag i duschbritsen och är skitig med en kisse på magen. Ska väl snart upp och  duscha, inte för att jag har lust. Önskar att man bara kunde knäppa med fingrarna så va jag klar. Nu tar det ju nästan en och en halv, två timmar om man inte är riktigt van att duscha mig. Blää!! Men men, nu är begravningen äntligen över. Den va väldigt fin och jag fick även säga hejdå till papps innan begravningen ägde rum. Det var skönt! Men jag tycker att det är läskigt och obehagligt med det religiösa pratet under ceremonin. (Jag är ju inte troende.)


Idag har det inte hänt speciellt mycket, egentligen ingenting alls, har bara sovit och vaknat..  Jag och mina assar håller på att lära upp en ny tjej som förhoppningsvis ska börja jobba natt här. Hon verkar väldigt bra och trevlig. Det är ju så mycket småsaker som man måste lära sig, och som verkligen måste sitta innan man kan bli färdig och börja jobba själv. Det är som "ett slavjobb" under utbildningen. Inatt ska jag sova på sjukan för att båda nattassarna är borta. Boooring, då blir det att jag sover heeeeeeeeeeeeeela dagen i morgon.

Nu drar jag härifrån, bye bye å ha det bra!


Tillägg av assen Tiffany: Det finns alltid en morgondag där du kan ta tag i dina problem, du behöver inte göra det idag. D.s 



Av Candrah - 2 maj 2009 19:42

Tja tja

idag är det lördag,veckan har varit bra lite turer till sjukan pga personal brist,men det har inte varit så farligt.Har även njutit av vädret,var på restaurang i torsdag och käkade mongolian bbq mmmmm,o tog jag drink YacKKK!! smakade skit så det var kvar lämnad:( gjorde ett nytt försökt igår mycket bättre taste,sen var det massa skit snack till ganska sent på natten.o sen sovit som en kråcka, men nu så här på kvälls kvisten så börjar jag komma i form,men inte så mkt mer än att  det räcker .till film eller läsa,lata jäveln det jag det,å så här jag en kisse på besök brevid mig och vi myser.Nu vart jag hjärnslapp så jag har inget mer o skriva, torftit va?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards