Alla inlägg under augusti 2009

Av Candrah - 31 augusti 2009 17:30


Vad säger man när man inte kan sova på nätterna? JObbigt som fan! Jobbigt och andas är det också. Man blir ju ganska järndöd av att inte sova eller få luft bra. Bad en av mina assar att hämta medicin på blackebergs apotek men den fanns inte där. beight! Den ligger kvar på mitt gamla apotek i vällingby. Så stackarn åkte i onödan. Men jag har en till asse som kommer åka dit lite senare ikväll. Det blir bra. Och imorgon gäller det, då blir det tatuering. Yihaa!! På onsdag blir det höstens första personalmöte. Och som vanligt är det lika tråkigt att åka dit men det brukar alltid va jobbigast innan man är där. Nu är det stopp på skrivandet för idag. bye bye

Av Candrah - 25 augusti 2009 16:33

Tja tja,

nu har man lagt in flera annonser, 3 hela stycken, på Blocket, rätt enkelt faktiskt. Hoppas nån svarar på dem.

Annars har det inte hänt speciellt mycket här. Var hos morsan i söndags och fick god mat, köttfärslimpa, gräddsås och potatis, yummie...

Sen har det blivit sova, städa, tvätta och lösa korsord, någonting jag precis har lärt mig, korsord alltså, hehe.

Skulle ha åkt till ÖB idag men det blev inte av. Jag fick för dåligt med luft när jag sov, så jag orkade inte åka iväg. Boring.

Ikväll blir det nog lite smått och gott, en ny kille har börja gå bredvid, så det blir väl att lära ut lite saker som har med arbetet att göra. Sen får vi se vad det blir.

Tata.

Av Candrah - 18 augusti 2009 16:58

Idag mås det bra i örat fast det har blodat lite grann. Funderar på att byta läkare, man vill ju inte ha ont igen. Men men, alla kan ju göra misstag.

Annars har det inte hänt någonting special. Har försökt beställa varor från Ikea via nätet men det gick inte. Och färg för att måla om köksluckorna /lådorna, hitta ingenting där heller. Bla bla bla.

Min asses vovve Neo var här imorse. Han har blivit stor nu. Han är fortfarande lika pussglad. Å Azrael, min stora kisse, var inte så glad, gick bara runt och fräste. Stackars liten. Just det, jag såg ju på film igår, den nyaste X-men... den var bra. Vill också se de nya Transformens och Terminator; får se när det blir.

Jag har nog inget mer att skriva. Jag återkommer om taket ramlar in.

Tata!

Av Candrah - 17 augusti 2009 21:00

hallåååå!


Idag har man ont i vänstra örat,var hos på öronläkare för att suga bort massa snusk,apan till läkare skadade mig i vänstra örat,Fittont!! fick i alla fall boka tid hos tattoerare,så den 25/9 svider det till skinet,YYEYEYY!!! efter många års tjat så jag fått arslet ur vagnen,bättre sen än aldrig:)Nu ska jag se film och njuta..Bye bye

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards