Alla inlägg under juli 2009

Av Candrah - 30 juli 2009 22:48

om en sånadär 10 min kommer jag äta världens godaste grönsaksgryta,det tog visst inte 10 sec tills maten landade på bordet och färsk isvatten,kan det bli bättre sen blir det väl sova en stund för sedan duscha o åka till sjukan igen!!!!!!! BLÄHHH!!! semestrar,semestrar,semestrar och ingen vikarier den här omgången så det blir ganska mycket själv på sjukan men jag har ganska mkt film o serier att kolla på. Från o med måndag kommer se lite bättre ut med personal,så jag hoppas jag att jag får vara hemma ett tag.vi syns ciao!

Av Candrah - 22 juli 2009 18:18

Hallå hallå!

long time no see...

Den här sommaren har ja inte gjort nånting!... pinsamt , men sant.

Va ganska duktig i början, gick upp i tid, å gick ut å njöt.

hann även me några grillkvällar, å en jävla överdos me sprit!!

De resulterade sedan i att ja hamnade på sjukan några dagar.. Gör inte som ja gjorde! sup inte på fastande mage, å ligg definitivt inte i solen medans du gör de.. ;)

De slutar dåligt!

Något mer roligt.. om man nu kan kalla de roligt?! hehe

har inte hänt.. Jag har fått några nya assistenter, som nu är färdigutbildade å verkar va jävla bra! =)

Min Ninja har blivit tjockis.. :-/ ger henne för mkt mat.. om hon får som hon vill, så äter hon gärna dygnet runt! men hon är väldigt söt ändå.

och som förklaring till rubriken, pratade jag me mamma igår, hon hade lyckats få me sin mobil i tvättmaskinen! hahaha de e inte alla som lyckas me de! :D möjligtvis jag...vi tillhör familjen förvirrad!

simma lugnt! ciao!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards