Alla inlägg under oktober 2009

Av Candrah - 22 oktober 2009 17:19

Hej hej. Här kommer jag och spyr ut lite tankar...
Kanske låter lite väl hård när jag säger att människan inte bör finnas på denna planet, Bara djur och natur!
Menar ej att jag hatar enskilda individer, utan människosläktet i sig, det är ju VI som förstör för vår vinnings skull.
På vilket JÄVLA sätt gynnar det djuren?!
Alla har vi vår brister och behov, även jag själv, är inte bäst på nåt sätt, men ska dem (djuren) som är oskyldiga och försvarslösa drabbas av våran girighet???
För att förklara närnare med vad som menades med att planeten vore bättre människan, att människan är ond, kan jag säga så här:
Vi måste öppna ögonen och sluta drömma, bara för att jag har det bra, betyder det inte att grannen har det bra, vi måste sluta klaga, lära oss att vara nöjda och uppskatta det vi har.

Av Candrah - 17 oktober 2009 19:39

Long time no see assually,händer som vanligt ingeting har en infektion i kroppen, så är trött som en gris Nöff Nöff:) Nu har tiden kommit när jag drar mig tillbaka och gömmer mig under täcket och tittar nog ut igen till sen våren.Det händer att jag hitta på små saker under hösten och vintern men det är inte ofta,man kan väl säga att hösten och vintern ä´r inte min grej,men imorgon ska jag till syrran och hennes kille på middag i deras nya lägenhet,det ska bli kul och på måndag funderar på att kanske åka till sjukan coh kolla up mig förse vad som händer..Bye Bye!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards